Nabízené služby

Komplexní psychologická a terapeutická péče

• Řešení obtížných životních situací a krizí, zpracování tíživého traumatu.
  • Celkové uvolnění stresu a emočního napětí, podora pozitivního myšlení.
  • Terapeutická podpora léčby úzkostí a panických stavů, fobií a obsesí, depresivních stavů a jiných psychických poruch.
  • Řešení partnerských vztahů, párová terapie.
  • Zpracování obtíží v oblasti sexuality.
  • Podpůrná terapie u psychosomatických onemocnění /např. nespavosti, dýchacích a zažívacích obtíží, bolestí hlavy a zad, .../.
  • Řešení poruch příjmu potravy.
  • Sebepoznání, tvořivý rozvoj osobnosti a schopností
  • Citlivá poporodní péče o miminka, která prošla těžkými předporodními, nebo porodními komplikacemi (Alpha nursing).
  • Psychologická péče zaměřená na řešní problémů malých dětí (opoziční vzdor, plačtivost, nespavost, enuréza, enkopréza, Aspergerův sy., sy. ADHD,...).
  • Terapeutická péče v období dospívání zaměřená na řešení psychických obtíží a krizí.
  • Psychologické doprovázení v době těžké nemoci a smrti, podpora a psychologická péče při zpracování smutku.

• Rodinné konstelace.
  • Skupinová psychoterapie pro ženy, páry a smíšené dolečovací skupiny.
  • Práce s třídními a pracovními kolektivy.

Využívané psychoterapeutické techniky:

rozhovor, hlubinná psychoterapie se zaměřením na práci s tělem /bodyterapie a biorelease masáže/, arteterapie, katatymní imaginace, hypnóza, práce se sny, regresní terapie, relaxace. Speciálné péče o miminka - Alpha nursing.

TOPlist Seo servis